nesecita miyorar

sábado, 13 de noviembre de 2010


5 comentarios:

Lluis-T dijo...

la teva foto, clarament necessita millorar. Grà, desenfoc, encuadre, tot necessita millorar. El paio també. Punt.

Damián Costa dijo...

Me gusta la idea de usar la cámara de móvil ante la immediatez del descubrimiento del tema (no sé si fue así) en el camino a casa o la escuela o donde sea.
También, me parece interesante lo que dice Lluis: que las carencias fotográficas sea un refuerzo de la fotografía. Pero aún así, creo que hay algunos mínimos.
No sé porqué encuadraste así, pero creo que no era necesario. Me molesta un poco cómo está encuadrado y no me creo que si el tema fuese otro, no hubieras hecho otro encuadre (menos molesto, en mi opinión). Lo que me dice que sabes hacerlo y, por tanto, que no es un aspecto dónde tú debas mejorar.
U sentu.

Damián Costa dijo...

Me gusta la idea de usar la cámara de móvil ante la immediatez del descubrimiento del tema (no sé si fue así) en el camino a casa o la escuela o donde sea.
También, me parece interesante lo que dice Lluis: que las carencias fotográficas sea un refuerzo de la fotografía. Pero aún así, creo que hay algunos mínimos.
No sé porqué encuadraste así, pero creo que no era necesario. Me molesta un poco cómo está encuadrado y no me creo que si el tema fuese otro, no hubieras hecho otro encuadre (menos molesto, en mi opinión). Lo que me dice que sabes hacerlo y, por tanto, que no es un aspecto dónde tú debas mejorar.
U sentu.

Grey dijo...

Plas plas plas!!!
Un aplaudiment per en Lluis, ja que ha encertat en un 90% en la seva interpretació.

Com li vaig dir a en Marçal al mail que li vaig enviar dissabte, l'intenció era una cosa sencilla (per manca de temps) i buscant polèmica. Sabía que perdría, però esperava algún vot avispat.

Efectivament, com explica en lluis, la fotu necessita millorar pels 4 costats, i es la base del repte. Està desenfocada, mal encuadrada, amb grà, no respecta cap format. L'home es un plus de contingut, es un home que necessita millorar (amb crisi o sense crisi, no anava per aquí).

La publicació del post també necessita millorar, l'ortografía, el format com està l'imatge, raru a la dreta i massa petita. Sense respectar l'imatge del blog.

I el quiz de la qüestió, i es on l'he col·locada bé, es que NO ES UNA FOTU DE MOBIL! (Però a que ho sembla?)Publico l'original, encara que desgraciadament, em vaig equivocar i vaig guardar uns canvis que ja habia fet, o sigui que ja està desenfocada i amb alguns ajusts tocats, però si mireu les propietats amb el potochof, veureu que està feta amb la meva camera sony de 10 megapiseles.

I no, no es una fotu improvitzada (però a que ho sembla?). Aquest homes el porto veient prop de 2 anys 2 o 3 cops per setmana.

1- Divendres nit, plaça Catalunya, amb la meva camera, fotu al senyor.
2- Desenfoque gaussiano al gusto.
3- Tall de la fotu, retallant els peus i deixant un format no formal.
4- Un gir de 30º a l'imatge per aberrarla.
5- Una mica de joc de lluminositat i contrast. Lo justito pa que no se note mucho.
6- Una mica de sorollet, per donarli textureta granulada a lo "foto con mala lus".
7- Penjarla malamente.

I ja tenim servida una falsa fotu de mobil, que obviament, necessita millorar pels 4 costats.

Aquest era un repte que m'haguès agradat que comentes el Lopez, ja que m'he inspirat força en les seves paranoies, i volía saber que interpretaba ell o si em caçaría. Que hi farem...

Ha estat un dels reptes que millor sabor de boca m'ha deixat...

Gracies pels coments...

Marçal dijo...

Doncs jo, i sé que dir-ho a pilota passada ja no té tanta gràcia, vaig fer la interpretació del lluis. M'agrada aquesta intenció de fer semblar que sigui una torturada foto de mobil. A mi m'agradaria ser més valent, tirar pel dret i deixar d'intentar tenir sota control tots els aspectes. Suposo que certa deformació professional m'afecta una mica.

Una bona amiga em va aconsellar tirar per la via de la foto "mal feta" per tots els costats però el dissabte no vaig poder-la fer. Així que el diumenge al mati, tot sortint a trobar algun motiu per desencuadrar-lo i tractar-lo ben malament, em vaig trobar aquesta construcció que ja porta dos anys parada. Vaig començar amb la intenció inicial de "malparir-la" pero mica en mica vaig anar tirant cap a una cosa més formal sense adornar-me'n.

Bon repte Ramon!

El proper repte serà ben estripat! Ho prometo

Salut!