"Qui condueix?"

domingo, 21 de noviembre de 2010

7 comentarios:

Sergio dijo...

Be, he esperat la següent foto pero no ha aparegut...

Molt bon efecte visual, el maniquí està tan ben il.luminat que m'he pensat que era fet en 3d!


També m'agrada molt la composició que t'orienta a mirar al recorregut que fa el cotxe. Poder trobo a faltar uqe el cotxe sembli que està en moviment.

Molt bona foto!

Xesca dijo...

Uops!!!
Què ha passat?

Molt xula la fotu Marçal!

Demano disculpes per la meva no participació a les votacions la setmana passada. Se me'n va anar la castanya totalment.
Salutacions

Lluis-T dijo...

Marçal, crec que pots reptar per no presentació del contrincant.
Bon repte!

Marçal dijo...

Gràcies pels comentaris Sergi i Xesca! heu estat els únics a deixar-ne. Crec que és el repte amb la participació més minsa de totes. He de dir que sap una mica de greu no es digui ni ase ni bèstia.

Ja ho hem dit tots alguna vegada: entrar i en cas de no tenir temps, deixar un simple "punt express" o "no punt" s'agraiex. No és més d'un minut!

Gràcies altre cop i fins aviat!

Gerard dijo...

Bé, jo demano perdó per la minsa participació dels últims mesos.
Però he estat molt enfeinat i l'últim mes de viatge amb difícil connexió a internet, així que era complicada la cosa.
Ahir vaig estar esperant la imatge faltant i per això no vaig deixar comentari, però penso fer-ho en el proper repte.
Salut!! i bons reptes!

Lluis-T dijo...

Marçal, el fet que no hi hagués contricat crec que ha fet que la gent estigues a la espera de veure l'altra foto per comentar.
Per aquest motiu tampoc hi ha hagut punts.
Es clar que quan un fa l'esforç de currar-se una imatge com la teva, mereix comentaris que es comenti, encara que no hi hagi vots.
Jo m'excuso perque estic fora de viatge i no he tingut temps.

Grey dijo...

Sembla una imatge treta d'un futur a l'estil A.I., directe de la ment de Kubrick. Com sempre treus molt bon rendiment de la llum, ets un expert i es nota. em fa especialment gracia que, en aquesta fotu, hi trobi 2 elements recurrents a les teves imatges junts per fi: El maniqui i el cotxe. Per ser un pleno al trio, nomès mancaría que el maniquí estigues cardant al cotxe, i ja sería totalment teva, XDDDDD

Bona feina.