REPTE CXIV: " __________time line________"

viernes, 23 de octubre de 2009

11 comentarios:

Lluis-T dijo...

bonica estampa RAmon.
tinc que dir que no m'ha sigut possible presentar la foto avui, i que ho faré demà.
i et demano disculpes per aquest fet, que espero comprenguis en tota la seva dimensió i dramatisme

Grey dijo...

Gracies pel cumplidu.
Fagi fagi, es vosté compres(a) amb ales i superabsorbent...

Sergio dijo...

La teva em sembla molt ben trobada. Punt.

El Costillero dijo...

Punt.
Al final que pasa amb la noia?
Qui cau en la trampa de qui?

Marçal dijo...

La trobo una idea molt bona. No era fàcil aquest repte o almenys, jo pensant'hi una mica, no sabia pas per on tirar en cas de que hagués participat.

Potser alguna silueta humana dins el reflexe li hauria anat moplt bé però en tot cas està molt be així també.

punt

Octavi dijo...

Punt, molt ben parida.

La del Lluis no l'entenc del tot... Però tb em mola. De fet ha estat un repte dificil ja que les dues estàn bé i son molt personals.

Bona/es foto/s!

N'Arnau dijo...

Salut!Doncs com ja s'ha comentat el significat propiament dit del nom del repte ha estat representat en ambdues fotos,sent en la meva humil consideració la d'en Lluis més pedagògica per no dir evident i la d'en Ramón més suggerent a l'hora que indeterminada...I que carai,això de veure avui en dia un negatiu encara que sigui penjat d'un monitor a mi em toca allò de tan endins.Encara no hi ha punt.

cmntez@gmail.com dijo...

Trobo que ha sigut una forma molt intel·ligent de resoldre aquest repte. Queda clar que una imatge pot valdre per varies. Sensacional, punt.

en Sergi dijo...

punt

Gerard dijo...

Felicitats per la idea, no sé si va ser casualitat o ja la buscaves, però la trobo molt encertada.
Estic d'acord amb el Marçal amb que podries haver afegit altres elements, tot i que potser li restaria presència al petit arc de sant martí.

Perdoneu la meva poca presència al llarg de les últimes setmanes però he estat amb canvi de pis, sense internet i anant de cul.

Grey dijo...

Merci pels punts i comentaris.
Va ser barreja de casualitat i buscada. T3nia 3 idees per fer i de fet les vaig fer les 3, pero evidentement una mica de casualitat de poder trobar un lloc on fer aquesta mes o menys. Vaig haber de triar alguna. Una la vaig fer pero no la vaig arrivar a acabar, i de les dues que si estaven finalment em vaig decidir per aquesta. Temps metereologic i un impas cronologic...
I allo de la noia... Una lluita. Jo opto per que ell caigui a la trampa secreta d'ella, els altres opten perque simplement guanyi. Jo la vull guanyadora i dolenta i ells bona. Soc minoria tot i que insistiré, més que res perque no es una questio de gustos sino de ganes de pencar ...