Comunicació

sábado, 10 de octubre de 2009

6 comentarios:

Marc Arisa dijo...

PUNT per la idea.
M'encanta no només per la idea en si, sino per aquest secretisme que te la foto, jugant amb el contrast del tema "comunicació", que sona a algo mes public o global.

El que no m'agrada gaire es el fons.
I per el meu gust, la agues fet mes fosca y potser ho hagues reforçat amb 2 personatges mes, sentats amb ells, donant la sensació de mes secret i tenció a la foto.

Molt bon PUNT, ya que es clarament una forma de comunicar-nos.

Lluis-T dijo...

una gran imatge, potser el que em fa no donar-te el punt es que em recorda molt a un parell de fotos del repte que ja havies presentat...

en Sergi dijo...

vot via canarias server, cola?

cmntez@gmail.com dijo...

Estic d'acord amb en Lluís, en això d'una imatge semblant. M'agrada o trobo més... com ho diria, m'agrada més aquest tipus de comunicació.
Punt.

Octavi dijo...

Sento no poder votar a temsp, l'aranya torna a estar malalt.

En tot cas, Punt express pel Marçal.

Sergio dijo...

Molt bona foto!

No escric mes que amb l'ipod es un infern ;)