Repte CXI: "La eterna espera"

sábado, 3 de octubre de 2009

10 comentarios:

Lluis-T dijo...

potser la trobo improvisada, potser no es tan conceptual com ens tens acostumat, potser trobo a faltar aquestes llums tan potents que sols deplegar a les teves imatges, ... masa potser per rebre el meu punt aquest cop

El Costillero dijo...

uix eterna s'esta fent l'espera per veure la foto... perquè no fas serivr el hosting de blogger?

en Sergi dijo...

Amb ànim de crear una mica de polèmica (només una mica) diré que no entenc el meu rosco del repte. I sense que sembli que estic picat per aquest fet, vaig un petit postmatch dels comentaris.

Lluís"...potser la trobo improvisada, potser no es tan conceptual com ens tens acostumat,..."
Per absurd que sembli és una foto que te darrera 6 hores de preparació, tot i així és improvisada, diriam que em vaig trobar amb ella. Respecte si és o no conceptual, bé com gairebé ningú la ha comentat, no tinc clar que heu pogut entendre o no, així que no puc valorar aquest punt.

Costillero"...uix eterna s'esta fent l'espera per veure la foto... perquè no fas serivr el hosting de blogger?..."
Bé no vaig fer servir el hosting de blogger per mirar de fer que la foto carregués el més lent possible, a fi efecte de generar una espera més llarga del normal en el moment de veure la foto, perfecte!

Damián:"...también creo que está más trabajado. Vamos, que me gusta más..."
Bueno això és una valoració molt personal i subjectiva, i difícilment rebatible, però exactament on veieu de forma tan obvia la falta d'elaboració? (pregunta per mirar d'apendre una mica dels detalls que es poden polir) en el concepte? en la realització? en la postproducció?

Ramón:espero els teus comentaris

Bé i dels altres dir que si bé no és pot votar, són sempre benvinguts els comentaris!

Marçal dijo...

Sento arribar tant tard com van arribar les fotos...

Dit això, jo tampoc entenc massa els comentaris que s'han fet de la seva foto. Crec que té una tècnica, una búsqueda del concepte i un esperit general molt Sergià, vaja que no hi ha dubte que és seva!

La conya de la llarga espera per poder veure-la, és graciosa però toca els ous una mica... però és un altre punt que suma a la defensa de que no és imprtovitzada.

I bé, la foto en si, l'esparadrap que tapa les busques , quan a concepte, és més directe que en d'altres fotos del Sergi.

Puntet que s'ha fet...........................esperar

Marc Arisa dijo...

O sento, no he pogut votar pq estava fora i no teníem internet.

Però em ve de gust comentar.

El meu bot es per tu Sergi L.

Primer: pq no m'esperava aquest tipus de idea, en canvi la del cementiri si que m'ho esperava ja que va ser el primer que em va venir el cap al llegir el tema.

Segon: pq ma fotut molta gracia que trigues tant en obrir-se la foto, i que ho hagis fet a posta. jajja molt bona

Nomes un Però, potser m'agues molat mes algo mes sutil, o que es veies el personatge fent una acció, o varis personatges amb el rellotge així, nose...

Tot i així (i se que arrivo tard)
PUNT!!!!

Grey dijo...

El meu comentari en primer lloc es el seguent:
"Vot express amb reticencies que si Deu vol explicaré amb menys son. M'he quedat a mitges amb les fotus aquest cop..."

El que comento, la son em va fer votar en els comentaris equivocats, i al no dir res de la foto doncs eso... Que el vot en teoria era per aquesta foto...

Respecte a les reticencies, per mi son les seguents:
El concepte eterna espera no el veig massa clar a cap de les dues fotus. A mi, i diguem tontu, la teva fotu m'inspira mes aviat el contrari, no m'espero. O trec l'esparadrap o passo del rellotje i faig la meva...
A la d'en Sergio, sincerament una lapida (i el que l'envolta) m'inspira la mort, i despres d'aquesta ja no cal que esperis. I si l'interpreto com un final, l'espera no se li fa eterna a la majoria, ja que la mort sempre arriva abans del que dessitjariem...

I el que em va fer decidir, tot i la meva errada, per la foto del esparadrapu va ser, pel que li toca, haber d'esperar a que carregues (saps que tinc debilitat per aquests detalls)...

I el que em va fer no decidir-me per la d'en Sergio, tot i la meva errada, va ser que vaig pensar: un cementeri es en principi senzill de trobar, i si estic a un lloc exotic es mes probable trobar una foto diferent dins del que ja em fet. Potser en Sergio no va pensar tant com jo, pero al reptar ell em va fer restar una mica.

Respecte a la qualitat de les fotus la veig be en els dos casos, tot i que la d'en Sergio la trobo més atractiva, de la d'en Sergi diré que em vaig repassar l'esparadrap a tamany 100% i vaig entretenirme una bona estona navegant per les seves textures molt ben definides tot i la resolucio...

Disculpes per la meva errada, que per sort no afecta pq el guanyador continua sent el mateix...

Bon repte!!!

Grey dijo...

Ah! Evidentment dic que m'he quedat a mitges perque tot i ser bones fotus, no m'han inspirat el tema del repte, per si no quedava clar...

Lluis-T dijo...

ai deu meu, això de votar tan tard te les seves conseqüències.
Jo intentaré explicar-me.
d'entrada diré que a mi la foto em carrega de puta mare, volant vamos, més ràpid que cap foto que hagi vist mai en el repte. Nuse el perque, per tant el trucu del almendruco no ha funcionat amb mi.
D'altra banda diré que em va semblar massa evident perque jo vaig interpretar que el temps es etern i que tapant el rellotge feies una de les teves acostumades explicacions del tema desde un punt de vista antagònic (com fotografiar el blanc per parlar del negre). Així, tapant el temps, negues la eterna espera.
Queda dit.
Ah, trobo encertat que hagis lleçat aquest "repte" perque ens expliquem, massa sovint votem m'agrada no m'agrada i això no pot ser!

El Costillero dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
El Costillero dijo...

A mi em recordava a Cashback... o sea, idea copiada del cine...
Tot i així, la foto d'en Sergio em va agradar més que un braç tapat amb un rellotge tapat amb...
vaja, que per lo del servidor lent vas estar a punt de guanyar punt.