Visitor

viernes, 18 de septiembre de 2009

6 comentarios:

Sergio dijo...

Bé, punt pel model.

S'apropa el festival de Sitges i la meva imaginació està més per aquest tipus de temes ;)

El Costillero dijo...

Punt!
M'agrada més com a foto la d'en Lluis, però aquesta va més amb el tema.

Marçal dijo...

T'he de felicitar per la bona tècnica que mostra la foto i la sensació que crea però m'ha vingut de cara votar a la del Lluís per allò de l'absència d'evidència...

Gerard dijo...

Molt bona imatge,
m'agrada com insinues els ulls del visitant.
A nivell de crítica et diria que em molesta l'excessiva quantitat de part negre a la part superior de la imatge. Potser ho podries haver solucionat retallant o afegint la cantonada d'un cobrellit... (opinió personal eh!!, es que me l'imagino sortint de sota el llit).

Punt!!

en Sergi dijo...

+1punt.

Damián Costa dijo...

Por el miedo, la sensación de película de terror, esos ojos, PUNTO EXPRÉS para el monstruo. (La conexión de internet ha estado fallando)