Un clàssic

viernes, 25 de septiembre de 2009

3 comentarios:

Grey dijo...

Confeso que es tracta d'una imatge que va ser una opció forta al meu repte de "Gag", i aixó m'ha resultat graciós, ja que a priori no l'hagués rel·lacionat amb "Clàssic". Pero un cop vist queda clar que es tracta d'un gag clàssic, i per tant molt ben trobat.

Et possaré 2 "peros":

1 es el tracte de la pell de plàtan. No veig massa el color per una banda o el B/N per l'altre, la diferenciació en definitiva. Al marge d'aixó el "tall" de la zona de color el veig massa clar. Més que a tallar jo hagués jugat amb la pell a lloc i mascaras (sempre pensant en conservar l'idea original teva de diferenciar amb color).

2 es una cosa fora totalment del teu control. La gran imatge d'en Sergio...

Tot i així, bon repte!!!

Lluis-T dijo...

Marc, personalment m'agrada molt la teve imatge i trobo que la idea es tot un "clàssic". Quantes vegades no hem pensat en aquest tipus d'escena per a tot tipus de treballs.El que més m'ha agradat és el punt de vists. No m'ha agradat el tractament del color del plàtan, tot i que la idea de B/N i color si crec que funciona per aquesta situació, potenciant visualmet la pell de plàtan, el retallat i el color em donen massa la sensació de corta-pega.
ha estat dificil però finalment m'he decidit per la d'en Sergi

en Sergi dijo...

Talment un clàssic, recordo que la primera classe que vaig fer sobre planificacions de planos, vaig haver de explicar una història que pot resultar familiar, un individu/individua surt d'un establiment, i trepitja una pell de plàtan i cau, explicat en pla seqüència, utilitzant diferents planos, etc... tan clàssic i entenedor resulta, que sempre que he tingut un curs d'imatge, quan explicàvem la tipologia i planificació de planos, sempre posava el mateix exercici, i en molts anys, només recordo una persona que va representar un plano com el que exposes, tot un clàssic doncs amb un toc d'innovació.
Per altra banda et diré que el tractament formal de la foto no m'ha agradat, la composició la trobo molt escanyada, i la variació color/bn com ja comenta en Ramon, doncs pfff jo personalment prohibiria fer-la servir ;D