records

viernes, 11 de septiembre de 2009


7 comentarios:

Marc Arisa dijo...

Eeeeyy ja feia dies que no passava per aquí.
Ja he tornat.

Només veure la foto m'ha recordat la meva infància, i les guerres que em muntava amb el colegues.
Molt nostàlgica, així que el meu vot es per a tu.

Marçal dijo...

A mi també m'ha transportat ràpidament als estius de quan era petit i feiem cabanes a dalt dels arbres amb la colla del poble. No é si és pel punt de vista però té una forta visió nostàlgica d'aquest record. M'agrada i em transmet sensacions. El meu punt per tu!

Octavi dijo...

Punt espress. Mola molt el rollete a fantasia infantil/juvenil.

Gerard dijo...

Punt!!
M'ha agradat més.

en Sergi dijo...

Punt!

cmntez@gmail.com dijo...

Noi, felicitats! Crec que no hauré de posar tant de mi a les imatges!
Tan sols va coincidir el títol "Records" amb el fet de revelar unes fotos fetes amb pel·lícula (per cert car de collons) i en veure la foto i veure que m'havien reptat em va venir un calfred cap amunt i vaig dir-me: -"Tate" noi, això és una premonició.
Bé, vaja ho sigut.
Ara em posaré un "posi" per recordar-me en el futur. (Acabo de veure "Memento" i m'ha donat idees).

El Costillero dijo...

Punt!