Atzucac

sábado, 5 de septiembre de 2009


5 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Trobo que segons la definició d'atzucac aquesta la imatge d'en Julio dona més la sensació o s'ajusta més. Com no sé que em trobaré darrera de tot aquest petit pas soterrani (la platja), la seva perspectiva com el fet que hagis jugat amb colors i el b/n per emfatitzar el missatge em fan decidir-me per aquesta. Punt.

N'Arnau dijo...

Aquest cop el punt va per aquesta.Principalment per que el meu coneixement com atzucac(per cert,mot que a partir d'ara faré servir de manera molt més habitual qué com fins ara perquè té una fonètica que mola)és correpon molt més aquesta representacó que la d'en Julio.Tot i així haig de dir que a les dues el hi he trobat a faltar una mica més d'estima...Han quedat com una mica desvalgudes.Ai Las.

Marçal dijo...

Jo també dono el meu punt a aquesta foto. Em sembla més enfocada cap al tema tot i que li trobo a faltar un acabament amb més cura com diu l'Arnau.

Octavi dijo...

Punt expres. M'agrada l'intenció del blanci negre i color, però no em convenç l'acabat final.

en Sergi dijo...

+1 poca cosa puc afegir que no hagueu dit ja...