Un clàssic

jueves, 24 de septiembre de 2009



Un clàssic

10 comentarios:

El Costillero dijo...

Un cremoso y rugoso punto.

Grey dijo...

Molts clàssics... Començant pel cinema (EL Resplandor), el repte (el blanc i negre, l'autoretrat), el vot del Costillero en divendres (he arrivat a veure vots sense estar les 2 fotus i tot, XDDDDD) i el propi Sergio (foto xula xula)...

I un últim clàssic, el meu vot per la foto que més m'agrada...

Puntassu...

Grey dijo...

Perdó, deixem afegir la meva admiració pel joc de llums... M'has tocat la fibra sensible, es la meva debilitat...

Marçal dijo...

Fent una mirada tipus llampec dona la sensació de ser una separació dels mars a lo Moisès.
M'agrada la foto pel gran poder visual de les prespectives i contrasts.

Molt bon treball. Felicitats i punt

Damián Costa dijo...

Una de les coses que més m'agrada de les fotos que anem penjant en aquest repte és la capacitat d'algunes de portarte a llocs o situacions on no hem estat mai. Com la de vampirisme del Sergi. I aquesta ho té. I amb una força i quantitats aplastants.

El meu punt per aquesta foto que m'ha, fins i tot, il·lusionat.

Lluis-T dijo...

Bé, no descobriré res que no s'hagi comentat ja. Molt bon repte, +1 punt.

Gerard dijo...

Molt bona imatge. Personalment m'ha transportat directament al resplandor.
M'agrada molt la il·il·luminació aconseguida així com el tractament de blanc i negre.
Dramàtica i inquietant amb un cel fabulós.
Felicitats i punt.

en Sergi dijo...

Doncs poca cosa puc afegir (és el que te comentar tard) una molt bona proposta, un clàssic ja a dia d'avui que posis bones fotos i un punt més a la saca.

Octavi dijo...

Punt express pel Sergio. Molt bona ambientació. I molt bon repte als dos!!

en Sergi dijo...

per cert, faré una cosa que crec que no hem fet mai i no estaria malament institucionalitzar-ho...

si no saps a qui reptar,..., Lulu se mua!