Retrat

sábado, 7 de febrero de 2009

6 comentarios:

Sergio dijo...

Molt maca l'aranya, es molt diver la foto.

Et dono el punt però perq crec q en Sergi ha fet més un autoretrat, em dona q es surt del tema pel meu entendre.

cmntez@gmail.com dijo...

Punt per a la petita. Més aviat diria per l'Octavi.
Un retrat de la més càlida calidesa.

N'Arnau dijo...

M'agrada aquest entranyable homenatge a l'Any Darwin i constatar això de l'evolució i la selecció natural de tan en tan està bé ja que a vegades un dubte de si anem endavant o endarrera...Una foto.Punt per l'Octavi.

Octavi dijo...

Independentment (joder amb la parauleta dels collons...) de quin sigui el resultat final, gracies pels alagus (Toma ja!) a l'Aranya, però es mascle; li diem aranya pq em va disparar un xorro de diarrea el segon dia de nèixer (No em va donar, el vaig esquivar a lo matrix), com les aranyes esas que ejcupen veneno de la selva.

Aaron, es diu (Encara qe ell deu creure que es diu aranya, fijo).

Marçal dijo...

A lo Matrix o a lo Bush quan va esquivar la sabata!
Jo també donc el punt a l'Octavi. La foto del Sergi no em convenç per aquest repte. Tot i que ens està ensenyant l'element bàsic que han necessitat tots els màsters de la fotografia, Trobo que has esquivat el repte.
El retrat de l'Octavi és clar, net i transparent. Tot el contrari del suc que li va escupir l'Aranya el seu sogon dia d'existència!

Grey dijo...

JOJOJOJOJOJO!!!
Punt per l'Octavi per confondre a tothom amb el sexe de l'Aaron tot i que penso que ha rebut ajudes de la PESIMA memoria del personal (que en Sergi. E. es referis en femeni per alló d'aranya més que pel sexe tb ha ajudat al despiste). Tambe perque al Sergi el veig poc posat...