"LXXVIII Repte: Retrat"

sábado, 7 de febrero de 2009

"LXXVIII Repte: Retrat"

3 comentarios:

N'Arnau dijo...

Bona aproximació.Potser per deformació profesional em resulta poc simpàtica fora d'hores i em porovoca un nosequé...És broma.Potser per edat,el gènere i allò de perpetuar l'espècie el punt és per l'altre.

Damián Costa dijo...

Me gustan las dos fotos, pero hay que escoger una. Y realmete, me gustan mucho las dos.

Así que me escabulliré, cual avestruz enterrando la cabeza bajo tierra, y me decantaré por la cuestión semántica: mi voto es para OCTAVI.

De todas formas, las imperfecciones de la lente del Sergi me han gustado mucho. Son esas imperfecciones que todos tenemos.

Tu foto, Octavi, es capaz de darnos ganas de vivir. Que no es poco. Pero no creas que es mérito tuyo: es de ella.

Octavi dijo...

A mi em pasa com al damés, mola que l'hi hagis donat una volta al tema, però la gracia era fer un retrat, diuen...

Amb la meva foto vaig tractar de fer alguna cosa més artística, però l'aranya no para quiet (Ja ho deia el Hitchcock), tb vaig tractar de fer-ne d'exteriors però no van quedar bé... En fí, vaig decidir de fer una més "espontànea" (Que no ho es) i eso...