Galetes!!!

sábado, 28 de febrero de 2009

7 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Aquest cop no faré un comentari llarg per deixar que els demés puguin gaudir-ne també del plaer de la llengua. Puntet.

Lluis-T dijo...

veig aqui el que podria ser una anunci de "Werters Original" amb versió galetes. Ës un punt de vista original, semblaria en principi desde el punt de vista de "l'avi", però realment no és així. El cable (tret de que tingui cap significat que no he arribat a trobar-li) em molesta mooolt.No punt aquesta vegada

Damián Costa dijo...

Un tratamiento de contenido más clásico que no me acaba de convencer. Me faltaría el lobo del cuento para que me acabara de molar.

Por otra parte, la verdad es que vas mejorando en técnica (dentro de mi incultura sobre el tema) y eso hará que puedas potenciar mucho más tu parte creativa (de la que nadie, a estas alturas, puede dudar).

De todas formas, no hay punto en tanto que no me ha dicho tanto como la del Julio.

en Sergi dijo...

punt, per si es fa tard i no entro, després comento.

Octavi dijo...

Enenc que es buscat la vertent "tendra", però no l'acabo de veure...

Nusé... De totes formes aconsegueixes calidesa amb la técnica. Olé tu uíti!

Marçal dijo...

M'agrada més la història que explica la foto que no pas la foto en si mateixa. La idea la trobo molt bona però la execució, aquesta vegada em fluixeja una mica. La galeta que el Ramón adult agafa, queda una mica massa desapercebuda i això li resta interest. En general, la zona de la falda, queda un pel desdibuixada i això em moletsa ujna mica. Tot i això tens el meu punt.

Grey dijo...

Absolutament d'acord amb en Marçal... No vaig quedar gens content amb la foto. De fet va ser una foto improvisada ja que el que pretenia no podia ser i a les 10 tenia que estar fora de casa... La idea era iluminar més i millor la part de la falda (parafraseando a en Sergi, que li he sentit dir molts cops, si no hi ha llum no es pot tocar despres res) pero la lampara amb la que comptaba per fer-ho es veu que mon pare la va trencar i no em va dir res, aixi que vaig haber de fer sense poder iluminar mirant de disimular buscant donar calidessa a la imatge a posteriori com be diu l'Octavi, pero no es va arreglar gaire... El cable Lluis, vol dir que mon pare te la casa amb els cables de l'antena per tot arreu per posar-se la tele al llit, i un cop fetes unes quantes fotos i ja a postpo em vaig donar conte, pero ja no tenia temps de repetir... Habia perdut tambe força temps en el primer retoc de la foto de petit, afegint la ma amb la galeta. Total, que no estic gens content amb la foto... I es que, troços de cabronassos tots, heu acabat per tornar-me mes punyetero que vosaltres que ja es dir!!! XDDDDD
I en quant a significat, be, no en tenia massa alhora de fer-la, pero despres de buscar una mica, el fet de contemplar una foto de mi mateix de petit, i aixo en Sergi i en Damià ho deuen saber perque, d'extrany que es em resulta original i reflexiu... Espero estar més a l'alçada al proper repte!!!