La galeta

sábado, 28 de febrero de 2009

14 comentarios:

Lluis-T dijo...

pero donde está la galeta?

en Sergi dijo...

epa, ja he posat una mica d'ordre als pots i a les fotos!

cmntez@gmail.com dijo...

Galetes amb llet condensada! Mmm. Des d'un punt culinari sembla un bon menjar-orgia-sexual-lleparut amb l'únic incovenient que no veig cap mà femenina. Bé bueno, el sexe com les galetes, ningú et diu com i amb qui menjar-les. Molt atrevit!
Però m'acaba de fer el pes.

cmntez@gmail.com dijo...

Vull dir no m'acaba de fer el pes!
No hi ha punt.

Sergio dijo...

Voto per aquesta.El tema juego de a galleta/leyenda urbana m'agrada i la composició no esta del tot malament.

Lluis-T dijo...

potser el que m'ha agradat més és la espontaneitat de la imatge. Tot i això, la imatge te poca qualitat i no li aniria malament un lleu retoc.
Tot i així punt.

Damián Costa dijo...

Asquerosa. Eso es lo que me ha parecido. Te juro que no puedo mirarla más de 5 segundos seguidos porque mi imaginación se pone a volar y me repatea hacia donde va. de ahí MI PUNTO PARA JULIO.

Me has tocado la fibra, en este caso la de la asquerosidad, y a base de bien. Creo que es lo más importante que puede hacer una obra, ya sea fotografía, pintura, escultura, cine, música,... un obra debe transmitir algo y puede que eso no siempre nos guste. Y en esta lo has conseguido. Y, sí: no me gusta lo que me transmite. ¡Joder!

Octavi dijo...

Quin fàstic!!

Estic d'acord amb la majoria. El resultat es excelent: Fàstic, brut, lleig.

No em mola la foto, però precisament per això, punt.

Marçal dijo...

És veritat que la foto aconsegueix fer venir una mica de fàstig i això ja significa que hi ha una intenció. Però no és senzill fer una foto bruta que sigui al mateix temps plaent a la vista. En recordo una del Paco Ararà on amb una cafetera bruta i uns coberts i plats entelats i ronyosos (o almenys la recordo aixi...) crea una foto impressionant.
Em quedo amb la del Ramón

Grey dijo...

També en aquest cas coincideixo plenament amb l'opinió del mestre Marçal. Una cosa bruta en una foto bruta no es tant efectiu com una cosa maca en una foto bruta. Una mica com el que em va dir la setmana passada en Sergi a mi, que per fer una cosa ja vista ha de sortir molt be, per fer una cosa bruta penso que també ha de sortir molt be. Tot i així cert es que no has deixat indiferent a ningu. I si les comptes surten t'has endut el gat a l'aigua, així que felicitats i a per el proper repte!!!

en Sergi dijo...

això el proper repte, però proposa'l ja nen! que es tira el divendres a sobre!

cmntez@gmail.com dijo...

O sigui que són palles! La verge consagrada! I jo que pensava que es barallaven per una galeta amb llet condensada!
Sereu maricones!

Octavi dijo...

Volem repte!! Volem repte!!!

Cris, jojojo, de fet tinc un amic que farda de haber-ho fet, es més, es va menjar ell la puta galeta... Pa qué más...

El Costillero dijo...

Vaja...
La donava per perduda, la càmera sense bateries i jo sense galetes...
Em toca reptar!!!