... és una llegenda urbana...

domingo, 21 de diciembre de 2008



10 comentarios:

Lluis-T dijo...

Doncs donem tot el dia de avui (dilluns) per votar si et sembla bé.
Voteu!!

en Sergi dijo...

ens sembla genial, però fins avui! demà que hi hagi nou repte, ok?

Sergio dijo...

Molt bé noi, punt enquadrament i textura. Encara que no acabo de veure la llegenda per enlloc... No lo pillo o sigui que no t'enduus el punt degut a la meva ineptitud :)

en Sergi dijo...

mmm... la foto és molt xula, em recorda a alguna seqüència de pelis com MIMIC. Però no acabo de veure on està la llegenda urbana, de veritat, sorry baby...

Marçal dijo...

Em passa el mateix que a la resta. Em costa veure la llegenda que hi amagues. La foto en si, es en la teva línia. Textures i llums molt seductores però aquest any no hi ha pany!

Damián Costa dijo...

MI PUNTO PARA OCTAVI.

Debo decir que la foto de Lluis no la entiendo dentro del tema (perdón por mi incultura), y el metro siempre lo he encontrado un lugar potencialmente perfecto para que se hagan realidad las leyendas urbanas.

Creo que no era necesario tanta postproducción en la foto del Octavi: el sitio ya puede dar mal rollo por sí solo. Pero, aún así, ha activado más mi imaginación.

Por otro lado, la foto de Lluis no ha dejado de gustarme. Pero no he acabado de englobarla dentro del tema. Si pudiera, me gustaria que el Lluis se explicara.

¡Feliz Navidad a todos, todas!

Lluis-T dijo...

Damià, te suenan los cocodrilos en las alcantarillas de Nueva York?????

Damián Costa dijo...

Jooooooderr, pos es verdad... incultura... es mi especialidad... fíjate que creo que el mejor vino del mundo es el Raimat...

Lluis-T dijo...

el CUNEEEE hijo mio!!!

Octavi dijo...

Vale, no se quina llegenda urbana es, però segur que es alguna....