es una leyenda urbana

viernes, 19 de diciembre de 2008


12 comentarios:

Octavi dijo...

Necesito un dia més!! Vull fer alguna cosa interessant nomès amb una foto i aquesta setmana ha estat xiulosa...

Lluis-T dijo...

okis

Octavi dijo...

Un dia mes... Per deu... I per once... Demà la penjo si o si...

Perdoneu però aquest matí he sortit al carrer amb l'aranya i no he agafat camara, hi he pensat però whistle... I 'ha fet de nit massa rapit... Demà l'agafo i la faig.

Octavi dijo...

Es que no vull fer el fotomuntatge de turnu (amb u...)

Lluis-T dijo...

okis

en Sergi dijo...

Inicio les votacions, amb un vot per en Lluís, molt bé la foto, em va sorprendre molt positivament Lluís.
Potser la gent està molt lluny de la reixa, una cama en primer terme potser li donaria més tensió, de totes formes m'agrada molt com està, tot, excepte les ralletes blanques que encara no entenc d'on surten.

Sergio dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Sergio dijo...

M'encanta l'encuqadrament i el monstre de sota de la reixa. Però no m'agrada gens aquest filtre que has posat que fa ratlletes... Amb aquest tipus de filtre has d'anar molt en compte perquè la gent que spa que son un filtre els troba horrorosos (mentres que a la resta de la humanitat els hi encanten). La qüestió es que a mi no m'aporten res, només amb el lloc de la profunditat de camp tenies més que suficient per crear la tensió.

Punt per tú

Marçal dijo...

Molt bé Lluís! quan la vaig veure ja vaig pensar que l'Octavi ho tindria difícil per fer-me canviar d'idea i no votar-te.

M'agrada el color, el primer plà de la reixa amb la cucafera a dins. Ja ho han dit altres, i és el tema del fitre aplicat. Crec que no calia.

Felicitats

Puntet

Grey dijo...

Votu lluis pq he trobat els ullets i tals... LEs dues fotus es mereixen un comentari mes extens pero madormu, aixi que esperu poder dir quelcom mes daki poc...

Lluis-T dijo...

Se acepta la enmienda, fuera filtros!

Octavi dijo...

Molt bona foto i molt bon repte Lluis!!