LXX Repte: "on the road"

domingo, 14 de diciembre de 2008

7 comentarios:

El Costillero dijo...

Oye, eso del suelo es el cadáver de Marilyn Monroe...
No está mal, pero si elijo entre rayo y luz... Rayo, que es más machón.
Punt pel Lluis

Octavi dijo...

Es preciosa, pa que más.

M'encanta, l'atmófera aconseguida, la perpectiva, l'enquadre, tot.

Punt.

Marçal dijo...

A mi també m'ha captivat des de la primera ullada. Certamemnt hi ha un nosequè a l'atmosfera de la foto que li dona un rotllo molt atractiu i inspirador. Crec que el detall que surt de les copes dels arbres és una de les claus, entre d'altres... Seguint o no la idea del Lluís, has aconseguit una molt bona foto.

Punt a la saca

Sergio dijo...

Joer que complicat, heu escollit el mateix tipus de foto.

La veritat es que la teva té més qualitat final (Arte final que en diem els dissenyadors), encara que la del Lluís té una atmosfera que m'agrada més pels colors càlids...

Guanyes tu por Perro Viejo ;)

Punt

Gerard dijo...

Ostres,
realment us heu centrat els dos en la mateixa idea.
La veritat és que les dues m’agraden molt.
Però em quedaré amb la del Sergi per l’atmosfera tenebrosa aconseguida a la imatge.
Ja m’imagino la dama vestida de blanc a la propera corba esperant perquè la reculli.
A nivell de crítica em molesta potser la petita aureola deixada a la copa dels arbres fruit de l’enfosquiment del cel?. Però sabem prou lo complicat que és evitar-ho.

en Sergi dijo...

per cert estic preparant un petit post per explicar com vaig fer aquesta última foto del repte, crec que estaria bé fer-ho per tenir també una visió tècnica dels reptes que també ens ajudaria, no?

Sergio dijo...

Si home, posteja posteja