LXIX Repte: 69

viernes, 5 de diciembre de 2008

6 comentarios:

Lluis-T dijo...

Crec que una imatge sense masa història, que no sigui per la dificultat tècnica i el temps que segurament vas emprar en fer la exposició. Visualment sempre son imatges atractives i nomès per això et donaré el punt.

Marçal dijo...

FREDOT FREDOT! Jo m'imaginava una foto picant o amb un doble sentit i aquest recurs no em convenç.


Potser un parell de cotxes apilats en un desguaç o qui sap...

cmntez@gmail.com dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Sergio dijo...

Doncs a mi m'ha sorprès i em sembla original que els personatges s'hagin convertit en unes llumetes que formen unes lletres que diuen l'acte que estan fent. No se on son els paios però si que se el que fan.

Puntet per tu.

Igualment la foto de l'Arnau està molt xula:
Em convenç molt e blanc i negre tant contrastat i l'absurditat (o no) de l'escena, dos soldats llepant-se a la mà de lord Vader i amb la lluna melancòlica de fons. Es realment una imatge impactant.

Octavi dijo...

La teva foto m'agrada pel rotllo de les llumetes (Acostant-se al Nadal) i per la sencillesa que té.

Però la del Arnau m'ha arribat al friki-cor...

Aquest any no hi ha pany.

en Sergi dijo...

Bé un ràpid comentari de la meva foto;
69 és el número de reptes que portem, no només una figura sexual, 69 és un número que pot donar joc a imatges reflexades, dos versions del mateix...

un 69 fet amb llum? potser la idea és molt simple, ho reconec, però vaig estar fent proves i em va sorpendre una cosa, la foto està feta movent la càmara (doncs era més fàcil que moure el semàfor, està clar!) i cada cop que describia un 9 amb la càmara, apareixia l'imatge d'un 6, i al contrari quan jo dibuixava un 6 amb la càmara apareixia un 9 en pantalla, aquest petit descobriment de l'atzar i que el joc fotogràfic comporta, va ser motiu suficient, per mirar de desenvolupar la idea,i postejar la foto que vaig fer.

Arnau fes cinc cèntims de la teva, homenot!