On the road, yeah

jueves, 11 de diciembre de 2008


8 comentarios:

Sergio dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
en Sergi dijo...

Epa, perdoneu pel retard, ho he parlat amb en Lluís, però no vaig caure en postejar res al repte, mea culpa...

El Costillero dijo...

El Rayo mola...
ya ha ganado al Albacete hoy... pues ale, solidaridad, punto pal rayo.

Octavi dijo...

La teva tb em mola molt però no tant com la del Sergi.

En realitat som bastant semblants, però la d'ell em dona una fredor càlida que no se explicar...

Molt bona foto, igualment.

Molt bon repte!

Marçal dijo...

Segueixo pensant com l'Octavi. La foto està molt bé i també és molt atractiva. Però la del Sergi té una atmosfera de misteri que aquesta no té.

De totes maneres, felicitats!

Gerard dijo...

M’ha agradat molt també la teva foto però finalment m’he decidit per la del Sergi.
Trobo interessant l’efecte com pictòric aconseguit a la carretera i a l’herba.

Grey dijo...

Un punt extremadament complicat de donar per molts motius i principalment per les dues fotos presentades.
Punt pel Lluis. Penso que es mereixen una mica d'igualtat per les virtuts que te cadascuna... Tot i que estic enamorat de la foto del Sergi...

Damián Costa dijo...

Siendo la misma temática, LE DOY MI PUNTO A LA DEL LLUIS... me ha gustado mucho la iluminación que van generando los faros de los coches...

La del Sergi también me ha gustado, sobretodo la ambientación... me recuerda mucho a un corto... "Kilómetro 13", creo que se llamaba... aunque no lo he visto...

Perdón por el retraso: en casa me han jodido el internet.