Connection

viernes, 7 de noviembre de 2008

6 comentarios:

Grey dijo...

Com ja he comentat ha estat dificil de collons.
Molt guai la foto, la idea de la perdua de la conexio del dedu amb la resta i el toc gore. Al final m'he decidit pel cyber, potser pq estic estic fent un treball que es de scifi, nuse.
Molt xules les dues, felicitats

Octavi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Octavi dijo...

Joer segona vegada que faig tard... I aqust any no tinc excusa...

Bé, la del Sergi m'agradat molt i molt, no puc evitar enganxar-me al terror jejeje, clar que la ciencia ficció em tira giual o més...

Vot pel Sergi perque em sembla mes acoseguida d'ambientació i em dona una lectura mes sugerent del repte, una desconexió mes bé...

Dificil elecció, molt xules les dues.

Lluis-T dijo...

Com a temàtica, la perdua de una conexió, terminal nerviosa del cos m'ha semblat interessant. A nivell tècnic crec que guanyaria amb una il.luminació més cuidada sobretot al ganivet que queda com molt amagat. Em sembla veure també falta de foco (o es que estic mig cegato). A nivell compositiu bé, amb el dit + o - en un punt visual fort. Bona sang coagulada.

Marçal dijo...

Es cert que les dues fotos han agafat un aire peliculero. La teva, molt més íntima i amb una interpretació més lliure, deixa a l'espectador la potestat de decidir a on veu la conexió. Jo veig una linia de conexions: Gavinet afilat, que talla un dit, que regalima sang, que s'enfosqueix, que fa por... tot conectat. Molt bé

Sergio dijo...

Si, el desenfoc es buscat, i la foscor i mals acabats també. Volia una imatge bruta per un moment bastant desagradable, casi com la mirada del pobre que ha perdut el dit, que està mig marejat però aguanta en peu per que es un tio duro.
La d'en Marçal es més directa i amb una tècnica sorprenent. Però segur que el que més us ha molat la foto es que té el pit peludet ;D