CONEXIÓ

jueves, 6 de noviembre de 2008

7 comentarios:

Grey dijo...

Molt, molt complicada l'eleccio realment...
No tinc gaire temps per comentar ja que estic escribint un treball per entregar dimarts, aixi que sere breu.
Votu per en Marçal pq em mola molt el rotllo cyber i m'has recordat a una de les teves fotos preferides meves "we are the robots"...

en Sergi dijo...

1 punt que en fan dos? que passa amb la gent? estem molt mal acostumats, no?

Damián Costa dijo...

tengo ni idea de si lo habéis hecho a posta, pero a mí me han llegado otras "conexiones" (a parte de las evidentes).

Para empezar la del Sergi me "conecta" al cuarto episodio de "Four Rooms" y al episodio de Peter Lorre (que una vez vi de chiripa en el 33) de la "Deminsió desconeguda" (me parece que era esa serie, ahoramismo tengo un lapsus). Y lo primero que hice al recordarlas fue reírme.

Pero la del Marçal me "conecta" a "El dormilón", "Star Trek",... Y después de reírme con la del Sergi, no pude volver a reírme.

Muy grandes las dos, pero se necesita una. Como ambas tienen bastante retoque (¿o te cortaste el dedo de verdad, Sergi?) no entraré en el mismo tema de siempre. Así que valorando las cosillas que he visto, me quedo con la de MARÇAL.

Aún así, enhorabuena a los dos y gracias por las fotos. Un reto de mucho nivel.

Octavi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Octavi dijo...

La tevafoto m'agradat tb molt. L'ambient fred es brutal i dona una sensació de "no tardarem molt a arribar aqui" que em mola.

Però crec que l'hi ha faltat un pel de post-po, nomès un pel.

Era molt dificil escollir però finalment m'he decantat pel terror.

Gran foto i gran repte!!!!

Lluis-T dijo...

arribo tard, o sigui que nomès comentaré. La teva Marçal com sempre amb una il.luminació molt cuidada, però no ens voldràs fer creure que el pecho lata aquest ets tu?. La imatge potser un xic centrada. Amb colors freds que ja funcina bé per la temàtica, d'altra banda molt "matrix",a l menys em recorda quan "conecten" al NEo la primera vegada i el seu cos es va fent liquid. Gran imatge.

cmntez@gmail.com dijo...

Doncs voto per aquesta. L'Espín a resolt molt bé el tema però la imatge perd en els acabats postproduccians. És una llàstima. Potser que ho hagis volgut fer així?
De totes formes crec que estem massa acostumats a les altes definicions i una imatge no nítida ens fa grinyolar els ulls. Totes dues estan molt ben ambientades. Fosc per una situació tràgica i il-luminada per una situació que no sé perquè tothom s'imagina amb molta llum. Fins que arribin els marcianitos i ens fotin enlaire tots el aparells elèctrics com a "war of the worlds" (ho dic en anglès perquè queda més interessant). No he pogut dormir pensant que em podria quedar sense talla barbes. Llavors hauria d'anar amb Gillettes i com tinc la Ferrari amb suspensió multibloc i GPS incorporat, hòstia! La pasta que em gastaria. Jo m'ho plantejaria. Fem un pensament. Comencem a buscar les bèsties aquestes que segur estan sota els nostres peus i els hi desconnectem el borne positiu de la bateria perquè no puguin arrencar quan baixin els dolents.
voto per la teva Marçal.