MyMomia

viernes, 5 de septiembre de 2008

6 comentarios:

Marçal dijo...

Poster avui tinc la meva imaginació de passeig però no acabo de veure que s'amaga darrera d'aquesta textura que mola molt però que no em porta al món de les mòmies.

Aquesta vegada no.

Lluis-T dijo...

ja sabem que momies n'hi ha de molts tipus, models i talles. Aqui puc veure una ben peculiar, ben amagada i poc convencional. Crec veure venes superpusades però no acabo de veure la intenció. La part superior de la imatge tampoc li veig cap funció, segurament estic poc inspira't. Crec que anaves per bon camí però potser t'ha faltat més claredat.

Grey dijo...

Els arqueolegs troben una extranya paret que els sonars moderns indiquen te un receptacle darrere seu. Els treballadors locals despres de veure les extranyes inscripcions jeroglifiques de la paret surten fugint cames ajudeu-me pero el ric excentric patrocinador de les excavacions en el seu afany de protagonisme i de obtencio de noves riquesses ofereix un xec en blanc a qui obri pas. Un jove arqueoleg amb una germana siamesa que li van extirpar i es va quedar sense una orella decideix fer-ho per poder pagar-li l'operacio d'implant orellenc a partir de la d'un porquet vietnamita, pero en l'ultim moment l'egoista i i traidor infiltrat nazi l'empenta i amb un cop de pic obre un forat... Forat per on un sinistre ull del farao TuTanSieston ja pensa en la mort dels qui l'han despertat de la seva siesta eterna... Qui morira primer?
M'ha fet mes por que la del Octavi, pero no se, es que m'he perdut una mica en la forma del rostre, no per la cara sino mes per el tall recte de la part superior...

en Sergi dijo...

postpunt express

cmntez@gmail.com dijo...

Molt fosca però m'agrada el fet que es vegi tan poca cosa, tot tan misteriós.
Punt.

Octavi dijo...

Doncs a mi la teva foto em va captivar desde el primer moment.

Aquesta textura acosenguida es brutal, vendatges terrorífics que amaguen una criatura monstruosa que pateix (L'ull mirant amb por i dolor es collonut).

Jo tb t'hagués donat el punt.