La Momia

sábado, 6 de septiembre de 2008

10 comentarios:

Octavi dijo...

Ja soc pare!!

Tant ella com el nen estàn bé, perfectes els dos!

WhistleMan!

cmntez@gmail.com dijo...

Felicitats Octavi!
Bé, felicitats a tots tres!
M'alegro molt!
Ep! Cuida'l! I recorda que abans de fer les primeres càrregues de la bateria has de deixar-les esgotar. Ah! I no et preocupis si li surt líquid per sota, sent nou hi han recanvis per molt temps.
Joder això de ser pare, tu!
Fes-te una foto i mostra'ns com li canvia la cara a un home en el moment de ser pare.

Marçal dijo...

Moltes felicitats Octavi i cia!!!

Espero que en algun repte surti la criatura com a prota eh!

Aquesta setmana he vist uns anuncis de panyals tan xulos a la tele...

Sergio dijo...

Jojojo, m'esperava que la teva foto del Repte seria el teu nadó embolicat amb venes com si fos una mòmia.
Hagués estat un triunfo segur!

Moltes felicitats!

Marçal dijo...

No seré devot de cap de les dues fotos que es presenten aquesta setmana. Potser començo massa fort però la veritat és que no acabo de veure el perquè de l'encuadrament i el perquè d'un protagonista tant ocult (amb la de 'Octavi) i una textura molt xula però que no em porta de viatge al món de les mòmies (amb la del Espin).

Aixi que em basaré amb el treball de la mà d'ésser extrany que ha fabricat l'Octavi oer donar-li el meu punt.

Marçal dijo...

Rafirmant el meu vot haig d'afegir que examinada amb més detall, li vaig veient el voraviu a la foto. La cova on hi habitava la momia s'ha vist atemptada per unes obres i ara s'ho mira amb resignació... o potser pensa que seria un bon lloc per anar-hi a viure i canviar d'aires!

Lluis-T dijo...

en primer lloc felicitats!!
Espero que ens expliquis que tal la experiència, a veure si ens dona per animar-nos o no definitivament deixem aquest món sense descendència.

Respecte a la teva imatge (veig que tornes als teus registres habituals, encara que crec que la setmana passada vas mostrar un altre enfoc digne d'explorar) no se si la he interpretat correctament, però veig una mummy sortint de les obres de la linea 9 del metro per trobar-se amb els avis que fa estona que comenten entre si els "intringulis" de les o bres. LA trobo simpàtica i m'agrada la idea. PEr mi el millor és aquesta mà. A nivell de composició la trobo molt fluixa per la situació dels elements. I les obres quedan en un zona molt fosca.Punt per tu.

Grey dijo...

Enhorabona!!!!!
Ara durant els primers temps WhistleBoy el retoc al que es dedicara sera el mamellenc, en el que si te la practica que tens tu amb el fotografic... preparate para pasar hambre!!!!! ;) jejejeje

Amos al reto. M'ha costat decidir-me. La meva interpretacio es peliculera, que no se es la teva.
Les excavacions arqueologiques de turno a on els ambiciosos caçadors de tresors no fan cas del folklore i les llegendes locals i profanen la tomba del antic i temut farao responsable de la mort de totes les verges del regne empalantles amb el seu cetre reial i castigat pels deus per pura enveja de no haber estat ells els responsables de tal acte, i comença una venjança encarnissada amb el proposit final de dominar el mon i tornar a provocar el caos amb la seva libido insaciable...
En contra, no m'ha fet miedu. De totes maneres puntu justet...

Octavi dijo...

Moltes gracies a tots!!! Demà estarem ja tots tres (Tres?!) a casa.

I moltes gracies pels punts (La del Sergi m'agrada molt i estava segur que perdria...)!

El Costillero dijo...

Enhorabona!!!
Ara sabràs què és no poder dormir!!! Jur, jur... la que se te viene encima.
"Y dígame doctora, qué plugin uso para cambiarle los pañales?"