Al final...

viernes, 19 de septiembre de 2008

6 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

Ens hem donat fins demà, dissabte, a les 14:00 per penjar les imatges.

Lluis-T dijo...

doncs no ho acabo de veure? és un meteorit (la fi del món), un mocador fet servir (al final... sempre algú ens utilitza), es un acte de desobediència cívica?
A nivell tècnic fluixeta... una miqueta de contrast?
A nivell compositiu: potser hagues resultat més atractiva si el feix de llum hagues recorregut tota la imatge i la boleta quedès al marge inferior dret...
no hi ha punt aquesta vegada

Marçal dijo...

Jo tampoc acabo d'entendre massa el que vols transmetre amb aquesta foto. I si em quedo amb la valoració estètica purament, la trobo poc perturbadora de la meva atenció.

Aquesta vegada no.

Octavi dijo...

La teva foto em produeix una extranya sensació inquietant, i aixó m'agrada molt. M'agrada el B/N (pot-ser sí que hagués guanyat més contrastat, però ja m'agrada), el raig de llum li dona un rotllo mig esperanzador que tb em mola i sobretot m'ha captivat el fet que em produeixi una sensació.

El significat em dona igual, dona la sensació de acabat, de "usado", i per a mi es suficient, prefereixo una interpretació ambigua.

Punt per tú.

en Sergi dijo...

post vot express

i si segueixo viu, no ho tinc molt clar però crec que si!

perdoneu però no tinc temps per res, i a sobre estic sense cotxe (me'l van tornar a obrir i em van fer una bona destroça i està al taller!)

aix! perdoneu
salut a tots

Damián Costa dijo...

Yo sólo sé que quiero aprender a hacer fotos como tú... no he acabado de entender el concepto dentro de la temática del reto, pero la foto me ha gustado... quizá porque yo soy incapaz de iluminar así...