Després d'un tot plegat antihorari... (DVDrip 16:9 1080p)

sábado, 27 de septiembre de 2008

4 comentarios:

en Sergi dijo...

Bé doncs disparó el primer tret, tinc poqueta estona així doncs només comentaré que em sembla interesant el "joc" temporal que ens plantejes, potser jo hauria fet un plantejament estètic diferent, peròt tot i així trobo interesant experimentar una mica amb la forma de les fotografies que es plantejen...

un punt per tu

Octavi dijo...

Hola coma hola

La teva foto m'ha agradat nomès veura-la(li-ho'ns). M'agrada el muntatge que has creat i el fet de ser diferents moments en un.

Punt per a tú!

Marçal dijo...

Una proposta literalment trencadora però se'm fa feixuc el lligam entre el tema proposat i la teva foto.
Cert que els quadres que no "quadren" intueixo que són del que vindrà més tard però...

Grey dijo...

Pues voto. A Julio por innovador i me parece chula...