I després...

viernes, 26 de septiembre de 2008

5 comentarios:

Damián Costa dijo...

En connivencia con Julio... Se ha ampliado el dia de posteo hasta el sábado noche...

Octavi dijo...

Hola 2, the regres.

la teva foto m'agrada pel que explica, però no em convenç la forma de fer-ho.

Aquest any no hi ha pany!

Gerard dijo...

M’agraden aquests espais de caos controlat, tan quotidians.
Tens el meu punt.
gfra

Marçal dijo...

sento arribar tard però jo dissabte al migdia anava a votar i encara no hi havien fotos...

Doncs tot i que en juli ens porta una imatge molt atrevida i diferent, a mi m'agraden molt els colors que has utilitzat per recreat aquest aftermath d'una bona festorra.

Molt típica però els colors la fan atractiva.

punt

El Costillero dijo...

2 a 2...
Esto que es...

Y ahora votará el típico para desempatar, no?
Vengaaaaaa!