Repte CCXXIII "Kleenex"

sábado, 17 de diciembre de 2011

7 comentarios:

Marçal dijo...

Són els papers del merengue?
LLàstima de l'absència del contrincant...

Xesca dijo...

Sento que t'hagin deixat plantat :S

Xesca dijo...

Per cert, darrerament estas molt papiroflèxic, eh ;)

cmntez@gmail.com dijo...

Això ja comença a semblar una granja amb tant... com dirien els alemanys kokodi-kokoda "onotopeiament" parlant.
Això no serà una "rebelión" en el mateix lloc on kokodi-kokoda viu, no?

Sergio dijo...

Em, no mhe enterat que tenia repte...

Mil disculpes, setmana boja que no he mirat gaire l'ordenata... :(

N'Arnau dijo...

Ep!La foto ja esta feta i com la tinc ben ensenyada pot esperar fins que jo li digui...O sigui que si et va bé Sergio pots penjar aquesta setmana en plan Repte bis sinó ja ens enpescarem alguna.Salut!

Sergio dijo...

Joder, doble llufa...

Nois, recuperem l'enviament de mails quan es publica alguna cosa pliiiis! M'aniria molt be per enterar-me que em reptan...

Mil perdons