Repte CCXXII "HECATOMBE MERENGUE"

viernes, 9 de diciembre de 2011

6 comentarios:

cmntez@gmail.com dijo...

En Lluís ha fet una crònica del partit comparant la pilota amb les cames de l'Iniesta i mostrant l'escut del guanyador, ben vist!
Però el coiot que presenta l'Arnau de dos merengues donant-se via anal i fonguen-se en un per acabar cremant-se mostren una visió molt més propera a la realitat, no?
Esperem que no declarin al Barça grup terrorista, cada cop que juga a Madrid la crema.
Punt, bon pronòstic!

Marçal dijo...

Tota la conya fà que jo també et doni el punt!

Xesca dijo...

Punt!

Estaven bons? :P

somos bipedos dijo...

punt

Damián Costa dijo...

Creo que los dos habéis hecho lo que habéis podido con un tema tan complicado. Tan complicado que creo que ambos habéis hecho una interpretación muy realista, tanto el uno como el otro. Jeje.

Pero la luz y la composición de ésta me gustan más. Y me gusta mucho el fondo y la perspectiva. Y el contraste del blanco del merengue protagonista y la madera marrón.

Sólo hay un pero: no me gusta que sea un díptico, aunque entiendo que era necesario para entender el planteamiento.

PUNTO PA' TI.

N'Arnau dijo...

Doncs sí.A mesura que s'anava apropant el "clásico" se'm accentuava la visió túnel amb un marcador i un sol pensament...0-5,0-5,un altre 0-5...I em va entrar gana i vaig fer això,sense molta inventiva però resultón.Enhorabona Lluis.Ben fet Lluis,una pilota.