ötzi

domingo, 4 de diciembre de 2011

9 comentarios:

Xesca dijo...

Punt!

Damián Costa dijo...

Punt.
Per la conya, perquè m'he rigut moltíssim quan l'he vist.
Perquè, evidentment, sempre dones un punt de qualitat a les teves fotos.
L'únic però que tindria és el fondo: encara que em recordi un día de sol en una muntanya plena de gent esquiant (encara que no he anat mai), no crec que tingui aquest to de gris.

Sergio dijo...

Ei, arribo molt tard sorry, estic enèpoca de canvis, a veure si em torno a reincoorporar!

Grandisima foto noi, molt bona en tots els sentits!

Salut!

Lluis-T dijo...

disculpad el retraso,
El tema del reto era? OZIL?

Lluis-T dijo...

montaje o realidad?

Marçal dijo...

Gràcies a tots pels comentaris. Montatge o realitat? Bé, jo vaig agafar l'única resta de la mona de l'última pascua i li vaig fer un glaçó al cap.(per aconseguir un gel semi-transparent, cal agafar aigua destilada i bullir-la abans de posar-la al congelador. Una bossa de gel de la gasolinera trencada a cops contra una columna de formigó, i un fons de metacrilat blanc opac.

Jo no coneixia el tema Ötzi, i tot fent la foto també vaig pensar en L'Ozil...

El gris del fons... no tenia massa clar com fer el cel a l'estudi, i l'atzar i el PS van portar-me a fer això...

gràcies,

Salut!

Marçal dijo...

Per cert, la llum dura que entra per l'esquerra, és d'un projector de diapos. Davant el feix de llum, hi vaig col·locar unes ampolles d'aigua de vidre transparent i això sempre ajuda a fer algun efecte curiós. N'hi dic fer una "bottle light" , una tècnica que em va ensenyar un gran fotògraf i amic.

Marçal dijo...

No tinc clar qui queda com a guanyador... Algún calculin que s'expressi!

Anónimo dijo...

Doncs ha guanyat l'Arnau (el vot d'en Cristo el donem per vàlid si us sembla bé, doncs diu que l'ha postejat a temps però el servidor no xutava i apareix a les 12.15h). Si no esteu d'acord manifesteu-vos!!
Com que hi ha empat, val "doble" el vot del darrer guanyador (en Ramon) i axiò fa guanyador l'Arnau. Un pel confus tot plegat..