Repte CCXXI "ÖTZI"

sábado, 3 de diciembre de 2011

8 comentarios:

Marçal dijo...

Ei! just ara estava fent la foto però per un problema d'impaciència, se m'ha escunyat l'invent i fins demà al matí no podré reempendre la feina...

Disculpes als repataires en general.

Damián Costa dijo...

Ho sento.
És veritat que té a veure amb el descobriment d'un cadàver, encara que li faltaria el toc de congelació, però ja està.
La trobo correcta, sense més. I la d'en Marçal m'ha fet riure.
Per cert, una mica estranaya la creu d'imatges de la cantonada superior esquerra i... ¿és possible que tingui un lleuger desenfoc aquest camp o són imatges duplicades? Em molesta una mica que veure la fotografia.
Des totes maneres, m'ha encantat la possada en escena. Encara que no hi hagi gel ni neu ni res semblant, sí que podria ser l'escena d'un crim que és el que diuen que li va passar a l'Ötzi.

Death Dreams Films dijo...

punt!

cmntez@gmail.com dijo...

PUNT! NO ARRIBO TARD, TOT I QUE HO SEMBLI PERO EL SERVIDOR VA COM EL CUL

Lluis-T dijo...

nano, me lo esplics?

Marçal dijo...

Arnau! Segueix Reptant!

T'he de dir que la teva foto em costa... No acabo d'entendre el significat sigui metafòric o no.

De totes maneres felicitats i a veure si mantenim el repte! Animeu-vos gent!

N'Arnau dijo...

Salut colegues!Ara mateix su us explico...
Doncs el tema el vaig plantejar des de la desconstrucció,o sigui, tros de bloque de gel a ple sol amb individu sorpresa a dins i tope de captures per fer la seqüencia i alehop...!Que la camara s'ha mogut i ha deixat aquest efecte extrany?Que el gel ha fos massa de pressa i vaig poder fer només cuatre fotos perquè de mentres feia el vermutillo i em vaig despistar?Que era en Hans Solo i no en Darth Vader el congelat?I qué,que potser aneu per guerrer jedai o qué?Doncs això,un cúmul de cosetes han fet una cosa molt bonica però que no s'entèn.Però mola.Qué no?
Enhorabona Marçal!Catxonda estampa.

cmntez@gmail.com dijo...

Crec que les millors propostes filosòfiques mai plantejades pel Derriba, el vermutillo. La clau està en el vermutillo.