"Sabates!"

sábado, 22 de agosto de 2009

7 comentarios:

El Costillero dijo...

mmmm.... mira que el tema donava per interpretacions.
No, no, no... no ho veig clar, però punt pel Marçal.

Sergio dijo...

Eps, arribo un pel tard (he anat a veure a "l'apabullant" Barça) i tb vull votar!

Vot pel Marçal ;)

Genial posta en escena.

Gerard dijo...

Poca participació: Vacances!!!
M'ha arribat més la foto del Marçal.
La del Sergi la trobo molt bona a nivell compositiu, i com ha jugat amb les línies per obtenir una gran imatge.
Però la del Marçal m'ha sorprès des d'un principi i l'he trobat divertida i original.
Em molesta però i molt la mala qualitat de la imatge ( feta amb l'ipone?).

en Sergi dijo...

estan fetes les dues amb l'iphone, li vaig proposar off the record...

Grey dijo...

Es xula, i l'entenc rapidament. Pero no se perque la d'en Sergi em te pensant i por esto li donu el puntet...

Marçal dijo...

Gràcies pels comentaris. Si, la foto està feta amb l'iphone. Jo pensava fer-la com de costum però va sorgir la cosa sé que falla molt la qualitat.

El Costillero dijo...

Qui és que repta?