REPTE CVI: "Enigma"

jueves, 27 de agosto de 2009

6 comentarios:

Octavi dijo...

M'agrada i em sorpren veure un estil diferent al teu habitual.

Molt xulu el rotllo pasen y vean a lo segle XIX.

Punt.

N'Arnau dijo...

Coincideixo amb l'Octavi amb lo xulu de l'atmosfera d'altre temps...Res a dir del bonic acabat i m'agrada la traçada blanca present en tots els plans,no sé si intencionada però resulta.Com enigma no sé si funciona,peruqè és evident que és un menda lerenda amb gorro i pescant carbasses del fons d'un forat amb una escala pel davant...Però no negaré que l'escena no deixa de tenir quelcom d'endevinalla.M'agrada.Pun per tu.

Lluis-T dijo...

ben trobada, diria que te un punt surrealista (que sempre queda bé dir-ho i t'obre les portes del MoMa).
la trobo enigmàtica, doncs l'escala que puja ho es. I també ho es el joc de prespectiva amb la pilota i el senyor amb la carbassa. I també ho són les taques blanques a la escala. Tot plegat amaga un enigma que no sóc capaç de desxifrar, però que amb tota seguretat existeix

Lluis-T dijo...

m'oblidava, però per si un cas, punt.

Grey dijo...

M'has complicat molt la vida.

Marçal = Surrealisme = Absurd = Enigma???

Vaig be???

cmntez@gmail.com dijo...

Ja tornem a ser tots després de les vacances. Arribo tard però ja hi som.
Punt.
M'agrada l'ambientació creada Marçal.