alguna cosa...

viernes, 14 de agosto de 2009


3 comentarios:

Sergio dijo...

M'agraden molt els colors, la composició i l'esperit, a més de l'enfoc perfecte a terra i a l'arbre. No pillava molt el tema fins que he vist la teva foto.

El que no puc es amb l'efecte lensflare que has fotut... un cop més em canta una mica un efecte del PS massa obvi...
L'efecte ben tractat es molt útil, pero posat tant a saco no em fa el pes.

Sorry no point.

Marçal dijo...

Estic amb el Sergi E. Tot té molt bona pinta i la idea és bona però aquest efecte flare tan nu i poc integrat, queda una exagerat.

Així que et felicito per la feina que vas fer abans de trepitjar la sala del departament de retoc / postpo.

Gerard dijo...

M'agrada aquesta ambientació mística que li has donat a la imatge.
Però estic d'acord amb els companys en que l'efecte brillo de photoshop és excessiu. i massa evident.

+ 1 punt