palillos

viernes, 7 de agosto de 2009


5 comentarios:

Marçal dijo...

La veritat és que la idea no està gens malament però no m'acaba de convèncer la posada en escena. Em molesta veure el màrmol del darrera. Bloqueja amb excés la profunditat de la foto i té un color i una trama que la embruten. M'hauria agradat més posat en una taula parada o a la tauleta del menjador tot mirant la tele.

De totes maneres et dono el vot

Grey dijo...

La barra d'un bar hagues estat un escenari més adient per l'imatge. De totes maneres ha quedat resultona amb els colors i te una mica d'allo que sempre et demano, no nomes veog una foto sino que m'has transmes una mica més. En aquest cas el picoteo mentres veig marcar el gol d'Iniesta a Stamford Bridge... Per dir algo.
Punt.

en Sergi dijo...

No puc comentar massa perquè em vas explicar les intencions al fer-la, només dir que el punt de vista potser hauria de ser més picat, vas tirar gaires fotos? o vas anar una mica a saco?
mmmm dificilissima elecció, oi Lluís?
+0,7 points

cmntez@gmail.com dijo...

Coincideixo amb alguns comentaris sobre la posada en escena però si haig de triar entre les dues fotos el punt és per aquesta.

Lluis-T dijo...

ok, ok,
si, va ser feta molt a saco i es que el cabroncete de l'Arnau es va despertar molt tard.
Buscava seguir una mica el fil de la poesia de l'Arnau, si m'enteneu, del seu autor i una de les seves pelis.