positivar!!!!

viernes, 7 de septiembre de 2007

7 comentarios:

Sergi dijo...

Pues tenim un nou participant! l'últim dels titulars que faltava per debutar!

La foto: la llum està molt conseguida, tant que sembla molt manipulada la imatge. És una tant extrany l'elecció del negatiu, potser veig més enllà que el mateix autor, peò m'inquieta que a l'ultim fotograma (l'inferior) els personatges apareixin cap avall, potser no m'acaba de convencer el format i la situació del negatiu, i potser (i això ja és filar prim) hauria inclinat més el negatiu per forçar més la perspectiva, pero donarli encara més dramatisme. Ep! que potser la foto no preten ser gens dramàtica i jo estic fotent una palla mental increible, però que vols que et diguí a mi em dona una sensació d'angoixa que em condiciona els comentaris.

Apa dieu algo vosaltres lladres!

Lluis-T dijo...

A mi lo que no me gusta es la posición del negativo y el corte de uno de ellos, ya que da la sensación de que lo has puesto tal como ha caido y punto-->y no me copio del comentario de Sergi. El recurso que utilizas me gusta, aunque sea fácil, pero la elección del negativo no me dice nada en particular. En fin, no te daré el punto esta vez, aunque estuviste cerca.

Sergi dijo...

doncs a mi justament em dona la sensació contraria, d'apostar, diria que l'elecció dels negatius no es casual...

N'Arnau dijo...

Intrigant.És a la conclusió que deprés d'una estoneta de valorar aquest negatiu he arribat.Podria ser casualitat la disposició del negatiu i el contingut d'aquest entre d'altres tantes coses.Però tanta indeterminació o tanta poca concreció fan què un tio inquiet com jo és pregunti el perquè de tot això i quina finalitat s'empaita,i això esta bé.També podria pecar de coseta poc treballada o producte de l'atzar sense solta ni volta...Però com aquí malgrat tot no deixa d'haver-hi una seqüencia i això a mi em mola, i sense oblidar el tema del Repte,doncs has tingut sort chavalote!El meu puntet és per tu.

cmntez@gmail.com dijo...

El títol és bastant genèric o millor dit deixa molta llibertat a l'hora de representar-ho. Trobo encertada l'el-lecció de l'Isma tenint en compte, clar, que fa vídeo, que aquest és una seqüència de fotogrames i que li em demanat fer un fotograma . No entro en el contingut dels fotogrames perquè no em transmeten res més lluny que el fet de deixar clar que és una seqüència, si haguès de valorar-ho li fotria un el dit sobre el cap a l'Isma. Tiu! la propera vegada agafa una pel.lícula de cinema i no una Kodak Gold del Pryca!, és la única explicació que trobo a que un fotograma estigui del revés. A no ser que siguis un "maxine" del vídeo. Un punt.
Entre tu i jo, tiu. Ara que ja tens el meu punt. Escanajeda total, no?.

isma dijo...

gracies per els vostres comentaris. son molt importants per una persona que la fotografia la te com a hobby.
es un negatiu de fà molts anys i les fotos estan girades...nomes perque la camara en aquell moment estaba de un cantò o d'unaltre.
no es escaner, el negatiu està agafat a mà amb el cel de bcn de fons i amb l'altre mà la camara amb el macro i un pel sobre exposada, la foto està feta amb el negatiu oritzontal ja que amb el negatiu en vertical no s'aguantaba dret, despres vaig sobre exposar el fons i vaig pujar a tope el contrast y els colors per que sembles que estiguesin il.luminats.
gracies per els vots!

Sergi dijo...

per cert, em quedava un altre cop sense votar,

Xaxo 1 point