Industrial

viernes, 21 de septiembre de 2007


7 comentarios:

isma dijo...

bonica biela i bonic pistò.
el meu punt es per tù!
XD

cmntez@gmail.com dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
cmntez@gmail.com dijo...

Bona imatge. M'agrada especialment les parts cremades de la imatge i gama tonal de la resta. L'enquadre el trobo potent com el motiu que em fa venir trempera, vull dir que em trempa, vull dir bons records...
Un punt.

Damián Costa dijo...

La verdad es que sois un par de cabrones... ME GUSTAN LAS DOS!!!

Me encanta la simetría de la foto del Isma, el color cobrizo, el desgaste,... Pero también me gusta el metal del Lluis, su torsión, su efecto de movimiento,...

Me gustan las dos!!!

Por lo que he tomado una decisión: o darle 1 punto a cada uno o abstenerme. Pero no creo que sea justo, así que me abstenderé a menos que haya un empate. En dicho caso, me acabaré de decidir.

Damián.

PD: he votado tarde porque esta tarde he estado en los toros... sí... de nuevo...

PD2: me ha costado decidirme por esta solución... llevo 30 minutos mirando las 2 fotos... CABRONES!!!

N'Arnau dijo...

Un motiu ben perfilat,el blanc i negre mola per la temàtica de la foto i el punt de vista a mi m'esta bé...potser podries haver arriscat una miqueta més per allò de no ser convencional...El meu punt tot teu.

Octavi dijo...

La foto está bé, però res més (Sense voler semblar ofensiu), al menys comparades amb les altres dues que he vist fins ara (Solitut y Oniric).

Pot ser amb més resolusió per veure més textura, i més ombres dures per la part del mig, tindria més impacte (Per a mi, que soc un cabrón).

M'agrada que sigui de tant aprop, aixó si.

Lluis-T dijo...

Octavi, estic totalment d'acord amb tu. Un contrast més currat hauria donat més força a la imatge. Jo tinc que dir que m'agrada molt, perque m'entusiasmen els pistons, però per aquest motiu no sóc objectiu.