oníric

jueves, 27 de septiembre de 2007



23 comentarios:

isma dijo...

ogcuridaaaaa....uuuuuuuu!!
miedos y peligros---uuuuuuuuu!!!!
ya yega er señò de la noxe.....uuuuuuuu!!!!!
penitenciagite....uuuuuu!!!!!...penitenciagite...uuuuuu!!!!

N'Arnau dijo...

ji,ji,ji...ja m'he fet les cacones a sobre...

Sergi dijo...

doncs no es tant dolenta com per produir diarrea, penso...

N'Arnau dijo...

Home!Colega!no siguis tan...no sé...no siguis...d'allò?El comentari venia del comentari anterior al meu comentari...no era cap valoració de la foto perquè encara no toca fer valoracions fins avui a mitja nit,oi?Poz eso.Per cert!No era diarrea, eren cacotes,cacotes dures.

isma dijo...

donçs...penso que ni tù ni el lluis li heu posat massa entusiasme a les fotos ...ninguna em diu res de res...es mes os foto bronca, per que amb el nivelazo que teniu podieu haber fet unaltre tipos de instantanea molt mes elaborada y no tan "onirica" (encare quel enunciat del repte fos això)
ho sento nenes pero ....no me gusta ninguna de las dos.....
de bon rotllo ,sou massa bons com per fer aixo...
una abraçada.

Lluis-T dijo...

juer Isma, sin perdon, a lo harry el sucio, nos has dejao bonitos. Nunca más volveré a hacer una foto, me has "undío" en la miseria...

isma dijo...

juas!!!! nomes dic , que no entenc les fotos i que veient el vostre traball...aquestes les trobo pobres de contingut...molt macos els color...y la foscò de la apsencia de llum tambe es un merit pero....nenes.....sal i pebre!!!!
que sou uns artistasus!!!!
perdò si he ofes a algù!.

Lluis-T dijo...

ofendre per res, cuanta mes caña millor, hem de ser molt critics ja que això ens fa reaccionar!

N'Arnau dijo...

En Lluis repta en sergi i li possa com a tema "Oniric"...I va i jo escric en comentaris, i cito textualment..."¿Duelo de titanes?...Apa nois,foteu-li fort!" i va L'Isma i possa que això és un nyap dit així de manera fina...Joer!Pos quasi que estic que no sé...Que us sembla si repetim... i a veure com queda?Es que votar per votar em fa com mandra...

isma dijo...

m'agrada la idea den arnau.
repetiu les fotos i chapeunos la boca!!!!.
en damià diu que vota en lluis

Sergi dijo...

repetim les fotos? fins que fem algo que us agradi? ok i tant gran idea (amb el sarcasme típic made in me).

si en Damià diu que vota en Lluís, ja tenim guanyador i punt.

Lluis-T dijo...

A veure, una reflexió i una critica ferotge. No pot ser que siguem incapaços de valorar les fotos més enllà de m'agrada, no m'agrada i encara menys que siguem incapaços de emetre un vot. Què ens està pasant? Hem de ser arriscats, hem sembla molt bé que nos us agradin cap de les dues fotos, pero encara no he vist cap comentari que expliqui el perque. Tan se val si ens equivoquem, però mulleu-vos. Aquí no s'ofen ningú, si dieu que la meva foto és improvisada, caótica, poc treballada, que no s'ajusta al repte,que guanyaria pujant el contrast, que el blanc i negre no funciona per la temàtica, que una velocitat lenta donaria mes força a la imatge, no se cualsevol cosa que us vingui al cap. Però siguem arriscats, critiquem, critiquem, però sobre tot, votem!!!

N'Arnau dijo...

Puff!Doncs vale,valorarem...Si per repte,i l'entenem fotogràfic,s'enten com (a banda de desafiar a algú) un objectiu difícil que constitueix un estímul i un desafiament per a qui se'l proposa(i cito definició de diccionari),si ens saltem el difícil,ja sigui per que ens pot fer mandra o només per que no tinguem temps, i ens centrem en estímul i en desafiamnet,doncs en aqeuest últim VOSTRE "Repte" directament no li posem "Repte" i li posem merament "exercici de per que toca i faig això com podria fer una altra cosa i m'ho passo pel forro dels collons" ...I representa que un a de dedicar temps a votar quan un altra no a dedicat temps a fer el que li toca, i això de... "fins que fem algo que us agradi?" Doncs estaria bé si tinguessim tot el temps del món,però com no és així, doncs a currar-s'ho i menys teclejar.Ale!Critiquem,critiquem...

isma dijo...

no puc opinar de fotografia com opineu vosaltre , ja que el meu nivell no m'ho permet...ara: el puente de luces de un coche de mossos desenfocado hasta la saciedad ....como que no me cuadra ho sento nois! no em provoca el estimul de un somni i el autoretrat tetric d'en sergi ...donçs es això ...un auto retrat d'en sergi (amb el sarcasme típic made in me). no vull que repetiu les fotos, la feina ja està feta. ja vaig dir-li en sergi que soc una persona poc o cuasi res competitiva, la competiciò no m'agrada per que sempre surten mals entesos i mals rotllos (encara que digueu que no).
prefereixo gaudir dels vostres treballs a analitzarlos.
no reptis en sergi un'altre vegada lluis.

en Sergi dijo...

Arnau escriu:

"representa que un a de dedicar temps a votar quan un altra no a dedicat temps a fer el que li toca"

Ostres Arnau, com pots saber els temps que hem dedicat a la foto, o si es improvitzada? De fet en Lluís em va comentar el que volia fer pel repte a principis de setmana, i era exactament el que ha postejat, i jo li vaig contestar textualment:"un repte com aquest no cal pensar massa, si portes sempre la càmara a sobre, fins i tot quan dormis! t'acabarà sortint sola la foto!"

pots asegurar ara que no hi hem dedicat el temps que toca?

Ismael escriu:

"la competiciò no m'agrada per que sempre surten mals entesos i mals rotllos (encara que digueu que no)."

No es pas la competició el que genera el conflicte, de fet amb en Lluís no va per res el conflicte, ho dic perquè no ens confonem, a mi em dol el passotisme general.

Però si cal publicar unes pautes per comentar les imatges, la fem, sense cap problema, de fet la idea era estimular el fer fotos i apendre a comentar-les, si aquesta segona part no interesa doncs emetem vots cecs i au, un vot per pepito i punt, sense comentar res.

I Isma deixa ja de repetir lo del desenfoc d'en Lluís, perquè crec que ratlla la ofensa. Potser l'error està en que penseu que hem fet el que hem fet perquè no hem dedicat més temps, però i si ho hem fet perquè és el que voliem fer?

Lluis-T dijo...

Ostres és impressionat, aquesta entrada ja ostenta el record de comentaris. I no pas per comentar la foto. Sorprenent.
Jo diria, oblidem-nos del puto món oníric i ara anem pel "solitari" a veure si tenim més sort.
Una abraçada companys!!

N'Arnau dijo...

Salut colegues!M'agrada això d'allargar comentaris de manera insaciable...Ja no puc parar.Va pel Sergi:
Per dedicar temps a una foto no em referixo al moment de decidir el...clic, sino quan un dedica una estoneta a definir el concepte a tractar i la millor manera "d'enfocar-lo",entre d'altres tantes cosetes,o sigui, allò de posar-hi estima,i jo crec que per molt elemental o simple que pugui semblar una foto,es pot arrivar a notar si hi ha hagut una veritable causa d'acció o no...I jo...A vegades...Noto coses...(el context d'aquest últim comentari s'ha de percebre en l'atmòsfera i amb l'entonació de la peli "El sexto sentido" en el moment aquell que diu..."veo a los muertos" i etc...

isma dijo...

nen...mirate la vista...que no he repetit en cap moment lo del desenfoc....
esto....que yo paso del reto vale...?.
apa. una abraçada.

Sergi dijo...

Doncs seguim en el post sense fi...

em defenso com una tortuga panxa enlaire!

no se en el cas d'en Lluís, però en el meu rarament faig una foto i em quedo ample, i en el cas que ens ocupa, es tracta d'una serie de 8 fotos, de les que vaig triar a posteriori la foto que he postejat, de veritat (i sense ànims de generar mal rollo) que no sé on veieu el problema amb les fotos, voleu dir que no s'han postejar d'altres de nivell similar? vull dir tan malament estan les fotos?

Isma no t'ho prenguis així! el tema es apendre no agobiar-se, vaja que jo (i crec que en Lluís pensa com jo...) no m'ho estic prenent malament tot això, sinò com un exercici, pensa que estic acostumat a bregar amb clients per coses pitjors i la sang no arriba mai al riu ;D

Lluis-T dijo...

jo afegiré unaltre comentari (aquest) per contribuir al record guiness de comentaris a un sol post.

Sergi dijo...

El més surrealista de tot, és que haurà de venir en Cristo a posar seny! Apa que estem fins!

N'Arnau dijo...

Molt bona Sergi!Tan de bo el cel t'escolti i ens envïi en Cristòfor per posar-hi ordre...I pel que fa a les fotos, ni estan tant malament,i cert, si que se'n han penjat de nivell similar i/o si és pot dir, de pitjors...Però mira com són les coses que ens ha donat per certa fixació amb aquest post, i aqui estem,comentant cosetes i anar fent...Trobo que és bonic, fa germanor i si ens ho prenem de maner sanota com a exercicis de retorica són d'allò més profitosos.

Octavi dijo...

Doncs a mi m'han agradat molt les dues fotos.

I repeteixo que no en tinc ni puta idea, pero la del Sergi em recorda a l'estil del Lynch, preparada, pensada o no, una foto es bona si ho es i punt. Si el Lynch es aplaudit per enfosquir i no deixar veure res (Amb lo que aconsegueix ateroritzar), el Sergi tb. De fet la seva foto em transmateix mal rotllo, per tant arriba i per tant es válida.

La del Lluis m'agrada per la simetria que té i pels colors, si està desenfocada o xiulosa dona igual, el que importa es que digui algo, una ratlla en tres quadres gegants blancs es una merda? Doncs es un Miró.

Però tot aixó musembla (rei de Zimbawe, o no...)