Sense retoc

domingo, 13 de mayo de 2012


8 comentarios:

Lluis-T dijo...

vull dir no s'hi val retoc

Marçal dijo...

Difícil el repte...
No entenc la història... És que ens vols dir que si no retoquéssim gens la foto que surt d'una càmera la veuriem al revés? girar-la per veure-la del dret ja seria un primer atemptat a la veritat de la càmera?

N'Arnau dijo...

Jo crec que fa refrència al archiconegut gilicòrner;No aprofites el llançament de còrner per fotre la bola a l'olla sinó que la passes en curt donant opció a que l'equip contrari te la prengui o simplement desaprofitar un mateix la cosa...O sigui tot comença amb un toque de més que sobra,d'aquí un RETOC que no cal.Estic molt a favor d'aquesta manifestació.

Octavi dijo...

Punt express!!

Anónimo dijo...

collons Arnau, quina interpretació més.... si dic que l'has encertat ningú s'ho creurà oi?
En fi, per quina foto has votat mestre?

N'Arnau dijo...

Puntet per tu.

Damián Costa dijo...

Enhorabona al guanyador que... em va guanyar en el seu aniversari! FELICITATS LLUIS!!! Aquest és el meu regal.

La veritat és que si l'interpretació bona és la de l'Arnau, és normal que jo no entengués res. Jodo. Però aixó no és un RETOC, sino un REPASSE; jeje.

De totes maneres, m'agrada el color i la composició... sempre que no hagi hagut retoc. XDDDDDD

Una abraçada, maco.

Anónimo dijo...

ep gràcies Damià
no hi ha retoc! (no s'hi valia)