Coses inacabdes...

domingo, 27 de mayo de 2012


6 comentarios:

Anónimo dijo...

clemencia, estic fora i no puc penjar la foto fins demà dilluns

Marçal dijo...

Punt per aquesta tot i que les dues queden una mica lluny de les fotos que sabeu fer. M'agrada el joc de profunditats tot i que la copa a primer pla a l'esquerra queda una mica massa poc definida/aillada d'algun element que hi ha sobre del pa i que se li enganxa massa per color.
Salut a tothom!

Octavi dijo...

Punt. Però estic d'acord amb en Markaaaaaal que no heu estat inspirars...

Anónimo dijo...

teniu tota la raó, crec que es nota la manca de temps en les fotos. En qualsevol cas, Ramon, ets el guanyador i et toca reptar

Anónimo dijo...

crec que el tema, però, era prou llaminer

Grey dijo...

La meva vol dir: "Que no s'enten que si no paso pel repte ni dic res es que no tinc temps per dedicar-hi?"

Aixi que vaig aprofitar mentre sopaba, i vaig tirar la foto tal cual.

JO voto pel Lluis, aixi que hi ha empat, i el meu vot com a participant val doble, i repta en Lluis!!!