Repte CCXXXIII: "Ho he tornat a fer"

domingo, 11 de marzo de 2012

4 comentarios:

Sergio dijo...

Punt pel misteri i la fotaca!

Octavi dijo...

Punt. L'ambientassu mola molt. La del gos està bé, però està més vista.

Repunt.

Anónimo dijo...

Doncs ja està dit!
Guanya en Sergi pel valor doble del vot de l'Octavi (darrer guanyador del repte d'entre els que han votat)
M'agrada la ambientació i la idea que hi ha darrera de veure una maleta tirada per una escala sota el titol "ho he tornat a fer". La lectura d'imatge per les escales és molt adient.
Enhorabona

en Sergi dijo...

La veritat és que he recorregut a una imatge tipical Sergi, i no volia caure en el de sempre, de fet em vaig sorprendre pensant en temes pel repte i tots els que em venien al cap sota: "ho he tornat a fer" eren o tenien connotacions negatives, i això em va fer revoltar i buscar alguna cosa positiva, per absurda que fos, perquè tenia clar que tal com a mi al meu contrincant li passaria el mateix i volia donar un contrapunt positiu.
Haig de dir que una dura setmana de feina i el temps tirant-se a sobre, em va fer optar pel camí fàcil i no sortir del terreny que més o menys em resulta còmode.
A veure si en futurs reptes podem anar presentant coses noves i diferents, doncs a mi aquesta participació meva m'ha deixat un regust amarg.