CCXXXVI: Provoca'm!

viernes, 30 de marzo de 2012

7 comentarios:

Anónimo dijo...

quina cuixa més sucosa

El Costillero dijo...

Juajuajuajuaaa!!!
Deu n'hi dó!
Sense cap dubte és una foto... però si intentes "provocar" al teu contrincant pots acabar sense poder seure alguns dies.

Jarl!
No hi ha punt!

Anónimo dijo...

tot i que en principi la teva imatge m'agrada més com a relació amb el tema del repte, al final m'ha pogut el blanc i negre satànic de l'Octavi.

Sergio dijo...

Punt pels calçotets.

Octavi dijo...

M'agrada el teu culet respingón ( es veu que es de bon agafar), però esperava més provocació tenint en compte qui ets...

Bon repte, repte divertit!

Marçal dijo...

Premi als dos pels oferiments... Aquest matí tenia una mica de'embolic i m'he oblidat de votar! ho sento...

N'Arnau dijo...

Enhorabona Octavi!T'ha quedat bonic,bonic.
Llàstima d'autoestima.I jo que havia pensat...-Si em valoren el behind com cal ensenyo el tronxo!-.Ara estic trist.Me l'embaino i mai més sabreu de la coseta.Adéu-siau.