Repte CCXXVIII: "Dualitat"

sábado, 4 de febrero de 2012

7 comentarios:

Anónimo dijo...

ben trobat el constrast del paisatge hivern-estiu. I el muntatge?
m'ha agradat més la opció d'en Cris

Xesca dijo...

Punt express!

Marçal dijo...

Punt per la perseverança!

Damián Costa dijo...

Punt.
Crec que el concepte és el mateix, però m'ha agradat molt més aquesta resolució.

Damián Costa dijo...

Encara que crec que em puc imaginar que una de les fotos és d'arxiu. Jeje.

Però el treball de reproduirla en la nova situació, no deu haver estat fàcil.

Sergio dijo...

Yes Damian, ho has encertat tot. La cosa es que tenia unaltre idea pero em vaig quedar aillat a la masia per la neu i no vaig poder baixar a Mataró a fer la foto. La que es d'arxiu no te molts messos tampoc o sigui que ho vaig creure oportú :)

somos bipedos dijo...

Ben trobada.