Repte CCXXV "Espai"

viernes, 6 de enero de 2012

5 comentarios:

Xesca dijo...

Pffff... He estat uns minuts analitzant la teva imatge amb l'esperança de trobar-hi "gat amagat" però, d'haver-lo, no l'he sabut trobar.

Imagino que no tenies temps/ganes de Repte i has optat per la directa apel·lant a Sant Google Images.
Millor això que una altra llufa ;)
Gràcies!

Anónimo dijo...

estas molt resultón aqui dintre del teu vestit llunàtic però alguna cosa em diu que tu no has fet la foto?
el montatge és simpàtic i ens demostra que la conquesta de l'espai potser va ser una farça, però no és suficient per obtenir el meu vot.
Enhorabona per les victòries consequtives i bon any!

Marçal dijo...

Caram! Quines vacancetes de Nadal t'has fotout no?

Explica'ns com ha anat això? Tens la foto de l'Hotel on eres? jeje!

Maca però volem l'explicació.

Salut i bon any!

Octavi dijo...

ARNAU (Amb veu de la serie)

N'Arnau dijo...

Enhorabona Nadia!D'això se'n diu arribar i moldre!Pel que fa a la meva coseta,la font d'inspiració és un peazo llibraco d'ofertón que em vaig pillar anomenat "MOONFIRE",d'en Norman Mailer & Co.,tema Apolo 11 i respectiu "alunizage"...Doncs això,faig repro pedorra fent foto sobre foto(que em perdoni en Neil Armstrong),i foto de mi mateix i alehop!Cap a dins l'escafandra que hi falta gent!Doncs això.Dins o fora...l'Espai.